lördag 30 oktober 2010

Älskade familj

Idag har min familj varit här och grattat mig i lite förskott.  Nästan hela familjen ska jag väl säga, John och Alexandra kunde tyvärr inte komma. I födelsedagspresent fick jag Tupperware knivar en hel fin uppsättning av hela familjen :) Dom är så fina, blev super glad verkligen :) Av mamma och pappa fick jag även lite pengar så nu funderar jag om jag ska köpa mig en klocka eller smink, vill liksom ha både och lika mycket, svårt val alltså...

Detta är kockkniven jag fick, sen fick jag flera mindre knivar :)
Bild från tupperware.se
Sen i torsdags kväll har min syster varit här och det har varit så mysigt, vi har sett film ätit god mat, spinnat, vart på IKEA och bara haft det trevligt. Men det dåliga är att hon idag tog med sig Rocco hem :( Saknar honom redan, vad jag önskar att han var våran katt. Riktigt bra helg har det varit och än är den inte över.

Kram Emeli

Inga kommentarer: