onsdag 1 december 2010

Förkylning på G?

Min hals har gjort ont nu sen igår morse och jag är så trött typ hela tiden, trots att jag sover som en stock och tydligen snarkat en hel del :P Kan nog bestämt säga att det beror på att jag var rejält täppt i näsan inatt. Det är hur skönt som helst att ha en kurs avslutat, men det är fyra kvar. Idag däremot har jag inte fått många knop gjorda med plugget, försöker komma igång att läsa historia men jag somnar snart... Innan denna vecka är slut måste jag vara klar med historia inlämning nr 2, fördjupningsarbete om MS samt räknat minst 50 tal i matten helst minst 100. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.

Idag har det varit en helt fantastisk dag här i Linköping, -20 och inte ett enda moln på himlen. Pepsi har hoppat i snön och blivit lika förvånad som vanligt när han sjunker ner och det blir väldigt jobbigt att ta sig fram. Jag råkade ut för en väldigt oväntad grej på väg hem från skolan, gick förbi två hundar som satt bundna på stora torget varav den ena hoppar emot mig och naffsar mig i knät, jäkla hundägare! Väntade i tio minuter, men ingen ägare så fick ge mig av hemåt för att gå ut med Pepsi.

Nu hamnade jag vid datorn igen... Läsa var det!

Kram Emeli

Inga kommentarer: