tisdag 14 december 2010

Köksbordet

Precis innan ett prov eller en inlämning så blir köksbordet överfullt av papper och mitt i allt står min dator. Har en jätte fin och bra arbetsplats men koncentrationen infinner sig bäst vid köksbordet, så klart sitter jag så att jag ser ut genom fönstret.

I morgon är det Biologi prov så jag sitter just nu och pluggar inför det, dessvärre så har en hel del tid tagits från plugget så sitter verkligen ute i sista minuten och pluggar. Det är verkligen med en hopplös känsla för jag får inte in ett nada typ... Okej lite får jag in men jag vet att det är alldeles för lite för att klara provet på. Att jag typ bara sov 5 timmar inatt och att jag suttit och skrivit ett fyra timmar långt matteprov hjälper inte min koncentration, för jag är så trött. Men tanken är att med lite hjälp av Red Bull ska jag sitta uppe till klockan tre inatt sen kastar jag in handduken och nannar kudde.

Hade tänkt gå på luciatåg i morgon, men tyvärr var det redan klockan tre och då sitter jag antagligen kvar i skolan och skriver prov :( Mycket saker som inte blir som jag hade tänkt det just nu. Nu ska jag fortsätta att gräva ner mig i hormoner, leder och nervsystem!

Kram från en mycket trött Emeli

Inga kommentarer: