onsdag 17 november 2010

Tror min kropp försöker säga något...

  • Huvudvärk (check)
  • Ögonen känns som grus (check)
  • Mindre sammanbrott (check)
  • Ryggont (check)
  • Druvsocker har absolut ingen inverkan längre (check)
Jag tror den försöker säga att jag borde sova och det borde jag gjort igår. Tredje natten jag sitter uppe och jag siktar på åtminstone sitta till klockan 2 även denna natt. Kanske sova till nio i morgon sedan fortsätta plugga. Anledningen till mina sena nätter är att idag hade jag prov i webbdesign och i morgon har jag prov i biologi. 

Har aldrig haft såhär mycket prov tidigare, i torsdags hade jag matematikprov, idag webbdesign, i morgon biologi, nästa vecka prov i företagsekonomi. Sedan har jag hör och häpna 2 veckors uppehåll utan prov, istället är de insprängt massa inlämningsuppgifter och fördjupningsarbeten. Den sista veckan har de lyckas lägga in matte nationella och webbprov på tisdagen och biologiprov och inlämning av historia hemprov på onsdagen. 
Hur som helst tänker jag ta sovmorgon på torsdag eftersom jag bara har en lektion på eftermiddagen så det har jag helt enkelt förtjänat. För tror inte det är bra att dricka en massa druvsocker för att kunna hålla mig vaken sova 5-6 timmar och sedan vara vaken 18-19 timmar. 

Nu ska jag återgå till proteiner, DNA, homo sapiens sapiens och virus osv. 

Kram Emeli

Inga kommentarer: