torsdag 18 november 2010

Jag passade på

Janne har rymt till Finland tillsammans med sin mamma och farmor och istället för att sitta hemma och plugga så tog jag tåget till Gnesta och överraskade mamma. Mamma blev super glad eftersom hon inte alls anade att jag skulle komma då pappa inte sa något. Vi har pratat en massa och druckit chai latte :) I morgon ska jag först plugga några timmar och sedan ska jag äta lunch med mormor som jag inte har träffat på evigheter, så det är hög tid nu.

Just det lite uppdateringar om prov här, jag blev godkänt på matematikprovet och fick VG på webbdesignprovet  som inte alls kändes bra tidigare så nu känns det toppen :) Nu väntar jag på resultatet från biologiprovet och sätter fart att plugga inför företagsekonomiprovet som jag ska skriva på onsdag.

Kram Emlei

Inga kommentarer: