torsdag 25 november 2010

Vilken lättnad...

Vilken tyngd som föll från mina axlar efter dagens biologi lektion, klarade prov nummer två galant. Med en ganska skaplig marginal fick jag godkänt :) Har haft en heldag i skolan idag, verkligen ovant :P från 10-18 var jag i skolan idag. Historia lektion, biologi och företagsekonomi prov, får förhoppningsvis reda på resultatet innan helgen, nervöst! Ulrika är här just nu för att i morgon ska hon skriva kontrakt på sin nya lägenhet, vi har flummat runt och ätit god mat och tittat på Disney. Nu ligger både Janne och Ulrika och sover som stockar, men jag däremot kan inte sova. Jag känner mig konstig i hela kroppen och har lite ont i halsen, hoppas hoppas det inte blir värre. 

Sitter och funderar lite över det som är kvar i skolan, ganska mycket men det känns ändå som en lättnad att jag har klarat av de fyra proven som tyngt mig på sistone. Kvar innan jag får jullov har jag: Nationella prov i Matematik C, biologi B prov, fördjupningsarbete i biologi, 1inlämningsuppgift i historia och till slut fördjupning (hemskrivnings prov) i historia. Det minskar alltså!

Sovdags nu!
Kram Emeli

Inga kommentarer: