tisdag 23 november 2010

Vitt vitt vitt

Värst vad det ska snöa här idag, som tur är det åtminstone kallt ute. Idag har det nog kommit minst 1 dm snö, men jag tänker då inte gå ut och mäta. Skippade dagens lektion för att sitta hemma och plugga istället för att lägga massa tid på att ta mig till skolan. Sitter hemma vid köksbordet och pluggar inför företagsekonomiprovet jag har i morgon eftermiddag. I morgon ska jag umgås med 2 av de bästa bruttorna i stan (tänkte jag säga). Men snart är det de två bästa bruttorna i stan, än så länge är det bara Dorothea som bor här i stan, men snart så kommer även Ulrika till stan. Vi ska laga mat och dricka chai latte och se på film och snacka en massa skit :)

Nu är det dags att återgå till plugget så att jag kan allting till provet i morgon. För visst vore det fantastiskt om jag kunde allt till provet :P

Kram Emeli

Inga kommentarer: