fredag 19 november 2010

Glömde att skriva

Jag glömde att skriva om den underbara dagen jag har haft idag! Janne och jag tog en välförtjänt sovmorgon, duschade, åt en himmelsk god brunch med typ allt vi var sugna på; nyponsoppa med glass och mandelbeskvier, våra favoriter bröd bland nybakat hyllan i affären, prinskorv och chai latte :D Vilken morgon, detta resulterade i att klockan 1 kommer vi på oj vi borde göra oss färdiga, ta hand om disken och framförallt PACKA, klockan 14.07 gick bussen. På något vänster han vi med allting till och med disken. Jag skulle gå på en lektion innan jag skulle åka med mitt tåg och Janne åkte redan vid klockan 15. Efter lektionen ringer Ulrika och berättar att hon fått lägenheten vi var och tittade på åt henne i tisdags, grattis! :D Och när jag lägger på så får jag ett mms från Linda min kära före detta klasskamrat på universitetet, det var en helt otroligt söt bild på deras lilla nyanlända Jack, två dagar gammal var han och helt bedårande, så det blir ett besök i deras nya lya ute på landet och få träffa denna lilla Jack i nästa vecka :) Sen kommer jag hem och ger mamma en otroligt bra avslut på denna dag, det kan knappt bli bättre.

Sovgott

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Ja det är en ganska ny liten shettis, kom till oss i sommras.. Simons nya kanon :D De har redan vunnit SM i ponnygalopp i år ;) Och nu hoppas vi på Globen... synd att du inte skulle dit för då hade vi träffats, men du får hålla koll på min blogg ;) lägger upp allt från globen där :D Kram Malin